Plezalke na poseben način

Standard

IMG_2235

Letos sem si za plezalke omislila posebno oporo. Predvsem zato, da se bomo lahko šli indijance. Ko sem idejo omenila fantom, so me sicer gledali malo čudno, ampak zdaj so že navajeni, da na vrtu preiskušam različne stvari. Dobili so nalogo, da mi priskrbijo več fižolovk. Kot zanalašč so v okolici ravno obrezovali leske, tako da je bila naloga hitro opravljena. Semena so bila pa tudi že pripravljena.

IMG_2247

Izbrala sem različne plezalke: grah, stročji grah, masleni fižol, okrasne bučke in kapucinarke. Zamislila sem si pisan vigvam in upam, da nam bo uspel. Razmišljam, da bi dodala še kumare, saj so mi jih na vrtu skoraj vse pojedli polži.

IMG_2246

Začrtala sem torej željeni krog in v.d. moža je izkopal manjši jarek in zapičil ter zvezal prekle. Semena sem posejala kar na gosto. Upam, da ne preveč in da bo vsaka rastlina lahko našla prostor zase.

IMG_2244

Zemljo sem obogatila še z bioogljem. Po tleh sem zdaj pustila travo, predvidevam pa, da bi lahko senco, ki bo nastala, lahko izrabila za gojenje solate in podobnih rastlin, ki ne marajo poletnega sonca. Vigvam je tako skoraj končan, manjka nam le še mreža. Ovila jo bom okoli šotora, da se bodo lahko plezalke enakomerno razporedile in da se v vigvam ne bo videlo. Kajti (kot sta me opozorila fanta) je to praktično najpomembnejše!

IMG_2250

3 thoughts on “Plezalke na poseben način

Oddajte komentar

