Logosinteza – zdravilna moč besed

Standardno

Spoznala sem nov pristop v psihoterapiji ali bolje rečeno spoznala sem del energijske psihologije. Ker sem po naravi izrazita naravoslovka in ne verjamem stvarem, če ne vidim dokazov, sem bila sprva malo zadržana. Med energijsko psihologijo namreč štejemo EFT (Emotional Freedom Tehnique), TAT (Tapas Accupressure Technique), TFT (Thought Field Therapy)… Nobena od teh tehnik me še ni prepričala. Ko sem prebrala več o Logosintezi, pa se mi je zazdelo, da bi bilo lahko nekaj na tem.

P1070415

In kako sem sploh spoznala to novo tehniko? Ko sem se pred letom dni prijavila na socialno omrežje LinkedIn, nisem čisto dobro vedela, za kaj naj točno uporabljam še eno mrežo v svojem življenju. Kot da ne zapravim dovolj časa že za FB!? Najprej sem klikala ljudi, ki jih v resnici že poznam, nato pa sem pomislila: pa saj piše! Professional network! Seveda – za povezovanje ljudi iz sorodnih strok. In sem se pridružila različnim skupinam ter preko teh ustvarila povezave z različnimi strokovnjaki za TA in za druge psihoterapije.

Eden od njih je bil tudi dr. Willem Lammers, ki mi je takoj odpisal. Vzpostavila sva torej kontakt in predstavil mi je svoj nov pristop (dobro, v resnici je zdaj star že 8 let – vseeno pa to za terapijo ni veliko). Ker sem tudi sama raziskovala, kako so spomini in čustva shranjena v možganih, me je stvar izredno zanimala. Nekaj stvari sem spoznala že pri hipnozi, ki pa mi ni povsem ustrezla, saj klient nima kontrole nad dogajanjem. Razmišljala sem tudi, da bi se naučila tehnike EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing), saj sem želela osvojiti tehniko, ki bi bila učinkovita pri zdravljenju PTSS (Post travmatskega stres sindroma). No, Logosinteza mi je bila všeč takoj, ko sem prebrala uvodni tekst, saj se mi je zdela izredno smiselno zastavljena. Na seminarju pa se je to tudi potrdilo.

Tako sem se prijavila na prvi možni seminar v angleščini in se podala na pot v Bruselj. Willem je izredno dober predavatelj, še lepše pa je videti, kako pri svojem delu uživa. Kaj pa metoda sama? To kar sem iskala. Način “nagovarjanja” limbičnega sistema. Pri tem levi, racionalni del možganov izklopimo, tako da so dosegamo čustva in spomine. Pri TA sem bila namreč pogosto v situaciji, kjer sem prišla do bolečih čustev ali spominov, pa jih klient ni želel spustiti. Malo je sicer pomagalo, če si je dal (ali sem mu dala) dovoljenja, toda ne tako dobro, kot bi si želela. No z Logosintezo je zdaj to mogoče. Willem Lammers je izdelal tri stavke, ki jih uporabimo, ko si izdelamo podobo bolečih stvari in z njimi osvobodimo vso zamrznjeno energijo ter tako zacelimo rane. Brez predhodnega znanja psihoterapije sicer nove tehnike ne bi mogla uporabljati, ker ne bi znala priti do srži problema. Zelo hitro se je pokazalo, da je predpriprava izredno pomembna. Ampak navdušena sem nad svojim novim orodjem (čeprav me čaka še lep kos izobraževanja). Še bolj navdušena sem nad dejanskimi učinki, ki sem jih videla in tudi izkusila na seminarju. Včasih so spremembe lahko tako hitre in čudovite. Zakaj bi nosili težo bolečine vedno s seboj, če pa jo lahko spustimo iz rok?

“Gojiti jezo do nekoga je tako, kot da bi popili strup, nato pa pričakovali, da bo tega drugega pobralo.”

P1070412

Komentiraj